2017. augusztus 20.

21.fejezet ~ Rejtélyes folt

Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem, de történt egy s más😊 Érettségi, egészségügyi problémák és egyéb ehhez köthető finomságok😊 Bővebben nem szeretnék nyilatkozni, a lényeg, hogy folytatódik tovább Zayn és Sandy története😉 Biztos vagyok abban, hogy lesz 2. évad is😁 Köszönöm az előző fejezethez érkezett 5 kommentárt - Vas Ágota, Szalay Timi, BezTina, Moncsi_Tommo és Béluka💗 -, a 11 pipát és BellaLili-nek a segítséget💕! A folytatásról nem tudok semmit, amint lesz ihlet, hozom is😉 Jó olvasást és pihenést kívánok, bár tudom, már nem sok idő van rá💕! U.i.: A dalban megcsalásról van szó, a történetben viszont szó nincs erről😉 Pusszpáá evribádii,
Macy

F.U.
Zayn már biztosan sütteti magát a medence szélén - gondoltam magamban, miközben felvettem a napszemüvegem. Mindössze 2-3 órahosszára kellett a maffiavezérnek nélkülöznie a társaságom; a drogériában leltározás volt, nem ártott a segítség. Pofátlanság lett volna annyi szabadság után kihagyni az áru összeírását, pakolást, polcfeltöltést és takarítást.
Ajkaim széles mosolyra húzódtak, amikor megláttam Zayn-t. A napágyon ülve lapozgatott egy férfimagazint s közben szivarozott. Nem tudja elhagyni a bagózást - csóváltam meg a fejem. Táskám a komódra dobva siettem az emeletre, hogy magamra öltsem a nemrég vásárolt bikinimet. Hatalmas szitkozódások közepette megkötöttem a felső részt a nyakamnál, majd belebújtam az alsó felébe. Hmm, kifejezetten kényelmes és dögös. Hajamat szoros copfba fogva megkerestem a szalmakalapom és a naptejet, aztán egy színes strandtörülköző társaságában leslattyogtam a földszintre.
- Észre sem vettem, hogy hazajöttél - rakta le az ásványvizes üveget a kezéből a maffiavezér, majd a derekam köré fonta karjait és megcsókolt. Ujjai a gumírozás környékén indultak felfedezőútra. - Mondtam, hogy jó választás volt ez a fürdőruha.
- Igen, kivételesen igazad volt - cuccoltam, mire eltátotta a száját és rácsapott a fenekemre, amitől halkan felnyögtem. Szemeiben ördögi csillogást véltem felfedezni. Fogaimat alsó ajkamba mélyesztve túrtam zöldes-fekete hajába. Bella ötlete volt ez a színösszetétel. - Tudod, hogy csak viccelek.
- Hát persze - lehelt játékosan egy puszit a szám sarkába, aztán a hóna alá csapta a cuccaimat s meg sem állt a napágyakig. Egy halk sóhajtást követően csináltam egy alkoholmentes mojitot, majd kimentem a medencéhez. - Bella?
- Halaszthatatlan találkozója volt az egyik barátnőjével. Valószínűleg estére várható haza - mondta Zayn, én pedig bólintottam egyet és helyet foglaltam a férfi ölében. Arcát a hátamba fúrva vont közelebb magához. - Szeretem ezeket a semmittevéseket. Bárcsak, mindennap ilyen lenne.
- Valószínűleg egyikőnk munkahelyén sem díjaznák ezt, de igen... El tudnám viselni, ha reggeltől estig a napágyon feküdnénk, esetleg a medencében lubickolnánk - simítottam kezeire az enyémeket és keresztbe fontam a lábaimat. Tetovált ujjaival apró köröket kezdett leírni a combomon, ami mosolyt csalt az arcomra. - Van valami hír a megölt férfi fiáról?
Zayn keze egy pillanatra megállt a mozdulatban; testtartása feszültté vált. Elkomorodtam. Talán nem kellett volna ezeket a kellemes perceket elrontani.
- Az embereim minden mozdulatát figyelik. Jelenleg az országon kívül van, a Seychelle-szigeteken rontja a levegőt - mormolta a bőröndbe s hátradőlt velem az ágyra. Felsóhajtottam. - Szóval, még mindig nem vagyunk biztonságban? Miért nem iktatjátok ki?
- Nem ilyen egyszerű ez, kicsim. Az ő emberei is szemmel tartják az enyéimet, minden hirtelen cselekedettel csak bajba sodornák magukat és persze minket - csókolt homlokon, én pedig elhúztam a számat. - Ne aggódj! Minden erőmmel azon vagyok, hogy eltűnjön ez a rohadék. Csak ki kell várni a megfelelő alkalmat.
Aprót bólintottam. Zayn tudja, mit csinál. Nem vonom kétségbe a szavait, mégis úgy érzem, tenni kellene valamit a fickó ellen. Nemcsak rám, hanem Bellára is veszéllyel van. Őt a saját életemnél is jobban féltem... 
A nap lemenőben volt már, amikor a maffiavezér telefonja belehasított a csendbe. Szomorúan felsóhajtottam. Sosem jelentett jót, ha megcsörrent a készülék.
- Rendben, máris indulok - megforgattam a szemem. Fogadhattam volna valakivel, hogy ez lesz. Miután ledobta a napágyra a telefont, elém guggolt. Elhúztam a számat. - Ne haragudj, baby. Az irodából hívtak, még ma be kell mennem.
- Semmi baj, majd elütöm az időt valamivel - rántottam vállat kissé unottan, mire megcirógatta az arcom és egy puszit lehelt a szám sarkába. - Igyekszem haza, jó?
- Oké - motyogtam, miközben magam köré tekertem a törülközőm s bementem a házba. A padló csúszóssá vált a hajamból csöpögő víztől, így majdnem helyet foglaltam a hideg járólapon. Nem igazán örültem, hogy egyedül kell lennem ebben a hatalmas házban. Fintorogva fordultam szembe az éppen indulni készülő Zayn felé. - Biztos el kell menned?
- Igen. Semmit sem bízom az asszisztensemre, vagy bármelyik más alkalmazottamra - sietett fel az emeletre, majd körülbelül 10 perc múlva már a kocsikulcsért nyúlt. - Sietek, ígérem.
Lebiggyesztett szájjal hagytam, hogy homlokon csókoljon s egy intést követően kimasírozzon a házból.

***

Hajnalban sikerült nyugovóra térnem; hiába vártam a maffiavezért egész este, nem érkezett haza. A húgomat is nélkülöztem; a ház mély csendbe burkolózott.
Nemsokkal fél kilenc után nyílt a bejárati ajtó, majd kicsivel később a hálószobai is. Halk ruhasusogást követően két kar fonódott a derekam köré.
- Merre jártál ilyen sokáig? Egész éjszaka egyedül voltam. Bella még most se jött haza - panaszkodtam a tetoválásokkal tarkított férfinak, aki egy vállra puszit követően a hátamba fúrta az arcát. - Elhúzódott a tárgyalás. Valahogy nem akarózott dűlőre jutni a tárgyalópartner.
- Értem, de legalább egy üzenetet küldhettél volna, hogy ne várjalak. A lakásomban történtek után egy kicsit félek egyedül maradni, bárhol is legyek. Bells-ről nem is beszélek, ilyenkor ő sem ismeri a telefont - ásítottam s szembe fordultam Zayn-nel. Bal szemét egy jókora lilás folt vette körbe. Eltátottam a számat. - Mi történt a szemeddel?
- Összevesztem a konyhaszekrénnyel - válaszolta azonnal, én pedig megcsóváltam a fejem. Hüvelykujjammal óvatosan felmértem a területet, ami apró szisszenéseket váltott ki a maffiavezérből. - Ha kialudtad magad, tegyél rá jeget. Talán nem dagad fel az arcod... Annyira.
Egy bólintást követően magára rántotta a takaró másik felét s már aludt is. Néhány percig gyönyörködtem ellágyult vonásaiban, aztán kibújtam az ágyból. Jó adag mosásra váró ruha halmozódott fel a napokban; Melissa szabadságon van, így a húgom és én vezetjük a háztartást.
Miután összeszedtem a mosnivalót a földszinten, felrobogtam az emeletre. Miközben külön válogattam a színes és a fehér ruhákat, észrevettem Zayn ingén egy jókora vérfoltot. Összevontam a szemöldököm. Mi történt már megint, amiről nem beszélt nekem? Az az érzésem, hogy nem az irodában volt megbeszélése tegnap este. Sőt... Biztos vagyok benne, hogy hazudott a szemével kapcsolatban is. Konyhaszekrény ajtó... Persze. Kezdem unni ezt a hazudozást és titkolózást...!

4 megjegyzés:

  1. Szia Macy!
    Imádtam ezt a részt is ês kíváncsian várom a következő részt!
    Sok sikert, és minden jót kívánok az új sulihoz! :)
    Köszönöm szépen hogy ezt a részt is olvashattam!
    Szêp hetet Kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Nem akarom fikázni ezt a részt,mert nagyon szeretem ezt a blogot,ugye nem hiába iratkoztam fel rá.
    Kezdjük a jóval: szépen fogalmazol. Teljes mondatban írsz mindent,könnyedén beletudom magam helyezni.
    Viszont: (most jön a mumus) az már nem nagyon tetszik, hogy a blogod kezd egy hangú lenni. Nem történik semmi új,monotom.
    Hiányolom az izgalmat ,a nagy csavarokat,fordulatokat. Egy ilyen fordulat volt az ,hogy Bella ismeri Zaynt,és hogy Sandy-val való találkozás nem volt hiába. Ez az izgalom és nagy fordulat kezd elveszni a történetedben...és ezt sajnálom.
    A másik problémám az,hogy nagyon rövidek a storyk. De nagyon!!! És ez nagy hiba. Ha kell tünj el több időre,de egy összeszedett,tartalmilag megfelelt,hosszabb terjedelemmel rendelkező résszel gyere.
    Én ezt az üzenetett építő kritikának szánom,semmi rossz érzés nem vezérelt.

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Szia, Lanie!

      Az ünnepekben vagy előtte egy picivel megpróbálom folytatni a történetet :)

      Love Ya,
      Mace

      Törlés